Att en dag kan vända så.

Sådär 10 minuter efter att man har vaknat är man ju kanske inte den piggaste på jorden, och det gällde väl antagligen mig imorse när jag fixade frukost. När Yoghurten och äppelbitarna var upphällda i skålen famlade Zombie-Bruzelli sömndrucket på kryddhyllan, fick tag i en påse, öppnade, vände uppochner, och satte nästan morgonsmaken i halsen när pepparkakskryddan visade sig vara vit! DOH! Bikarbonat i frukostyoghurten någon? UÄK! Tyvärr var det bara att hälla ut filskålen och börja om på nytt.
Nog trodde man väl att i enlighet med Murphy's lag så skulle detta sätta standarden för dagen - men ICKE! Fick tillbaka ett VG-resultat på tentan som skrevs den tredje, och lyckades dessutom köra med tyngre vikter än innan på två övningar på UGn! Nu jäklar är jag på G! Lite sorgligt är dock att dagens UG-pass blir årets sista. Några fler går inte denna vecka och redan på tisdag bär det av hem till Stockholm för jul.
Nåja, Friskis och Svettis och Sportlife därhemma har säkert några roliga utmaningar att erbjuda den träningssugne!
Idag är jag oslagbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0