Snart är det över

Det har nog knappast undgått någon i min närhet att jag har mått lite halvdant den senaste tiden. Min känslighet för stress har varit uppenbar och jag har fått kämpa lite för att hålla näsan ovanför vattenytan med både plugg och träning. Här på bloggen har det synts i form av färre och kortare inlägg. Att blogga har helt enkelt inte varit prio. Jag har också slutat med morgonpromenader varje morgon, och mina rutiner har fått kastas om lite till förmån för vila och själavård. Men så idag börjar nog kaoset nysta upp sig (hoppas jag). om 1,5 h skriver jag tentan Regressions- och tidsserieanalys, en kurs som jag inte förstått varför jag ska läsa ens. Att få göra omtenta vore en mardröm, så jag får se till att klara den, och de senaste dagarna har faktiskt de små klumparna av oförstående börjat lösa upp sig. Jag kan fixa det här. 

Jag preppar redbull, äpple och Wasaknäcke i väskan tillsammans med bok, formelsamling, pennor, sudd och linjar. Regressions- och tidsserieanalys! Your going down! Lita på att det kommer bli en ENORM förlösning när jag är klar. Fy så skönt det ska bli att börja med Marknad och Politik på måndag (Ja, på måndag! så det blir ju plugg på söndag; There ain't no rest for the wicked.).

NU JÄKLAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0