Tidiga klappar och löfte om VIPR!

Jajamensan. När jag kom hem till Stockholm igårkväll visade det sig att mamsen lagt upp julklappsidén lite annorlunda i år: En klapp om dagen, från den 20:e till den 24e, och igår börjades det visst med ett månadskort på Friskis! Fantastiskt, eftersom jag annars hade behövt punga ut minst 600 kronor ur egen ficka för träningen här hemma; inget som rimmar väl med min plånbok under juletider. Så imorse bar det av, första jympapasset, och visst är det mysigt ändå, även om jag måste erkänna att det finns pass jag mer ser fram emot att få prova än medeljympan.

Ett av dem är ju nya, sjukt roliga (har jag inbillat mig iallafall) VIPR på SATS, som jag har ojat mig över att jag inte får prova (funderade ett tag på månadskort på SATS härhemma av den anledningen, men helt ärligt, även om jag inte hade fått friskiskortet i present, så är SATS för dyrt för mig just nu. Typ 1000 spänn när jag kan nyttja det i 3 veckor? Hur mycket jag än vill så går det inte.


Iallafall; döm om min förvåning när jag, som jag brukar lite sådär då och då, surfade in på Tereses fantastiska blogg och fick höra att jag som läsare av hennes blogg är välkommen att prova VIPR, utan att behöva vara medlem på SATS! Tack Terese, och tack Tomten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0