Blixtvisit på slätten!

Jag är tillbaka hemma i Linköping en snabbis för att hinna med lite föreläsningar och grejer. Jag trivs visserligen generellt så himla bra här i Östergötland, men just nu kliar det bara i mig på att få komma hem till Stockholm igen. Dagarna hos föräldrarna var fantastiska, massa härlig träning hos SATS (dock har jag två dagar kvar av min SATS-vecka när jag kommer hem, så efter det ska ni få fullständig rapport på de pass jag provat och vad jag tyckte), luncher och umgänge med familj och vänner, god hemmalagad mat och allt det där som gör hem-hemma bäst.
På torsdag smäller det dock. då far jag tillbaka hem efter föreläsningen och stannar nog tills tisdag. Åh Gud vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0