Dödssnabbpasset!

Trodde helt ärligt att jag skulle dö idag på PT-passet med Mattias. TUSAN vad han körde med mig. Jag hade visserligen sagt att "efter resan får vi köra hårt för att jobba bort alla pommes frites", men jag hade inte väntat mig någon sådant här. Det är första gången i mannaminne jag går från träningspasset med blodsmak i munnen, och då körde vi ändå bara 3 övningar om 21-15-9! HELT SINNES!

Från och med nu har vi dessutom satt upp ett delmål med min träning: Vid sidan av övrigt träning skall jag få chansen att lära mig göra chins! Skall bli spännande att se hur Mattias tar sig an den utmaningen! Jag lär ju gnälla och tjuta som vanligt, fast innerst inne tycker jag ju att det är kul (iallafall efteråt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0