I harmoni!

Tänk att en sådan katastrofmorgon kan vända och bli en helt fantastisk dag! Eller ja, nu tar jag väl i, riktig katastrof var det väl aldrig. Försov mig dock och vaknade en halvtimme innan coreyogan skulle börja! Panik! (Och hör på det va? Stressa till yogan? Låter det inte urdumt?). Men jag hann visst och kunde med ett riktigt lugn i kroppen promenera till biblioteket för en hel dags givande och effektivt statistikplugg.

Eftermiddagen avlsutades med att prova på Organic Bodywork, så nu kan ni väl tro att jag är i fas med mig själv nu! Fredagskvällen firar jag med att sy lite på studentoverallen och kanske spela lite betapet. Pensioaktigt värre, men jag trivs och njuter av lugnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0