Långdistansspinningen är avklarad!

...och jag överlevde! Sammantaget kan jag väl säga att långdistanspasset var både det bästa och det värsta träningspass jag vart på. Bästa för att jag kom in i ett sådant flow och fick flera härliga endorfinkickar där jag bara ville vråla av glädje och dela med mig av min energi till alla andra i salen, och värsta för att det var SJUKT långt. Nu blev det visserligen 2.5 h istället för 3, men tänk själva; när ni cyklat i 45 minuter, vilket motsvarar aktiv cyklingstid på ett "vanligt" pass, så har ni två likadana omgångar kvar! Helt sjukt! Jag är egentligen inte så förtjust i bars och tror inte på att stoppa i sig vad i min mening till 80% är godis så fort man lyfter lite vikter, men i det här fallet var jag väldigt tacksam åt att kunna stoppa i mig mig gainomaxbar efter 1.20, och Poweraden som Campushallen bjöd på gjorde också mycket för min ork. 

Så? Blir det mer långdistans? Självklart! Dock inte de närmaste två veckorna pga schemakrockar - suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0