Öppet hus!

Igår hade Sportlife Tegnérgatan invigning och självklart såg jag till att ta mig dig för lite träning. Jag hann med så mycket som lite axlar i gymmet, ett kortkort corepass och cykling med Jessica Clarén! Dessutom bjöds det på mat, julmust och annat mys. Jag nöjde mig med en skumtomte och två pepparkakor på väg in och ut. Fick också en fin Goodiebag innehållandes vattenflaska och något hokus pokus i form av proteinshake. Nåja, en rejäl och härlig träningsdag blev det och någonstans mitt i allt fick jag rum med lite plugg också. Råkade gå på ett erbjudande också, så nu har jag ett tio-klipp-kort på Sportlife som räcker 6 månader. Träningskompis, någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0