SATS-veckan har börjat!

Japp! Igår körde jag första passet på min SATS-vecka. Eftersom jag anlände till Stockholm vid 18.10 och ville hinna med lite middag också så fick det bli egenkörning på crosstrainern. Ett härligt halvintensivt intervallpass på 40 minuter senare konstaterar jag (Sorry, Campushallen) att SATS egenkonditionsavdelning slår den jag är van vid med hästlängder. Härliga, ergonomiska maskiner, bra musik i högtalarna och stora TV-skärmar för den som gillar sånt. Kommer  nog inte hinna så mycket egenkondition under min vecka här (har ju så många klasser att hinna med!). Nu skall jag alldeles strax kila iväg på Shape borta på Stadshagen.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0