Hit, dit, framåt, tillbaka och hem igen!

Bloggen kommer dessvärre i andra, tredje, och ibland tillochmed fjärde hand just nu och i kanske en vecka framöver. Rusar mellan lägenheten, gymmet, biblioteket och tillbaka i ett. Fokus i mitt liv just nu är att försöka hinna med att pränta in alla möjliga mikroteorier i huvudet så att de ska sitta om en dryg vecka, samtidigt som jag tänkte lyckas städa lägenheten, packa och handla inför veckans studieresa till Bryssel! Allt går förvånansvärt nog över förväntan. Har lyckats klämma ner alla kläder i väskan, och nog går det framåt med plugget, om än långsamt. Jag har också goda förhoppningar om att inte lämna en svinstia efter mig här hemma när jag hoppar på bussen på onsdag morgon.

Pust! Nu rusar jag vidare, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0