LHCF-experiment nummer 2: Äggpannkakor!

Jämfört med mitt mediokra brödbakförsök igår blev det här ju ÅH SÅ GOTT och ÅH SÅ LÄTT! Receptet fick jag från Anna och Therese och jag rekommenderar det varmt. Klicka på länken för att få veta hur du ska göra! Precis som med vanliga pannkakor kan det dock vara lite knivigt med att få dem att hänga samman i början, men man får snabbt in knycken. Ett tips är också att hellre göra dem lite tjockare än tunnare. De binder inte samman på samma sätt som vanliga pannkakor

Fyllningen ändrade jag efter smak och vad som fanns i kylen till Dijonsenap, Keso, kyckling och Gojibär.

Mums så gott!

Kommentarer
Postat av: Anna & Tessan

Wow, värsta kocken! Fan vad najs med keso, dijon och kyckling. Låter riktigt gott.

2011-10-19 @ 17:20:54
URL: http://feelgoodmagazine.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0