Nyss hemkommen från gymmet!

.. och nu tror ni säkert att jag har fuskat med min knäkurering, men icke! Även om det såklart var frestande så höll jag mig från fysisk aktivitet idag. Istället försökte jag engagera mig och gick på LSIFs höstmöte! Det diskuterades öppettider, nya kettlebellssektioner och freeriders i ett medan det mumsades smörgåstårta för fulla muggar. Helt klart givande, men jag måste säga att om jag skall vara på gymmet så trivs jag bättre i UG-hörnan och spinningsalen än i sammanträdesrummet!

Imorgon lättar jag på mitt träningsförbud och kör PT-pass med Matte, dock får stackars knäna vila i minst två dagar till. Det är ju så dumt att chansa! Hoppas på stenhård pulsad överkroppsträning, och känner jag Matte rätt så borde det gå att fixa!

Nåja, såhär illa var det ju långt ifrån! Grattis LSIF till ett strålande år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0