Systrar, visst är de fantastiska?

-
Jag har gått och oroat mig lite (som jag ju alltid gör över saker, dumt nog) över den veckan jag ska spendera hemma i Stockholm i november. Tidigare har jag alltid kunnat ta en liten löptur eller på ett eller annat vänster haft tillgång till provträningar (jag är ju, som mina nära vet, bra på det där att få tag på kuponger och utnyttja erbjudanden), men den här gången har det sett nattsvart ut. Knäna håller inte för löpning, och kuponghögen har sinat! Det kan ju låta som ett i-landsproblem, men en vecka utan träning går inte. Speciellt inte på vinterhalvåret då mörkret tränger på. Jag behöver endorfinkickarna för att ens orka och ha lust att gå upp om mornarna.

Så helt plötsligt blir jag räddad av min fantastiska underbara syster som tränar på SATS. Genom den här kampanjen har hon valt att ge bort en fri provträningsvecka till mig som jag kan utnyttja fram tills den 27 november. Hur perfekt lägligt är inte detta? Alternativet hade ju varit att köpa engångsbiljetter för träningspass (vilket kostar 90 kr på F&S, som mig veterligen är billigast på den fronten), och det hade ju varit katastrof för min anorektiska plånbok.

Så nu kan jag ju knappt bärga mig tills det blir november och jag får komma hem och köra hårt på SATS! Missförstå mig rätt nu, jag älskar Campushallen har svårt att se hur jag skulle kunna tröttna, men det är alltid roligt med variation i träningen, och det finns en hel del pass som jag ser fram emot att få prova; Piloxing, Fight Circuit!, Nike Get Fit!, och framförallt Crosstraining för att se hur det skiljer sig från Undergroundpassen här nere i Linkeboa!


Piloxing, en av de klasser jag måste försöka hinna med på min SATS-vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0