Tick, tack!

Ibland går tiden så himla långsamt. Nu sitter jag här i min soffa och gör allt för att inte bli för bekväm. Huvudet börjar säcka lite men mardrömmen är ju att somna och sedan INTE VAKNA I TID! Klockan 01.30 är det samling på campus för avfärd med buss mot Bryssel. Och jag gör mitt bästa för att hålla mig vaken, på eventuellt sämsta möjliga sätt: Socker och koffein! Men vad gör man? Redbull och fikon har stått på min meny ikväll och jag överväger starkt lite mer för att absolut inte riskera att somna. Nåja, det blir väl någon sorts symbolisk start på vad jag inser blir första gången sen Reading som jag tog 5 dagar ledigt från träningen! Knäna skriker av lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0